WOW Cyrus !

Jag befinner mig just nu i chock, vad hände?
Hur blev Cyrus så bra på typ tre dagar efter hennes twerk-skandal? 
Jag anser att den var otroligt bra, dock lyssnar jag inte på så deprimerande låtar som denna.
Det är också lite hemsk att hon var naken i musikvideon, jag tänkte asso ska hon visa tutten nu efter twerk-skandalen? hahah

Right now i'm shock, what happened?
How did Cyrus become so good, like, three days after her Twerk-scandal?
I think it was incredibly good, even though I don't listen to such depressing songs like this.
It's also a little terrible that she was naked in the music video, I thought: so will she show her boob now after the twerk-scandal? hahah

  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback