Sjuk !

Ja, så nu är jag extremt sjuk som resten av Sverige och får nog stanna hemma från skolan imorn.
Idag var jag på möte och senare efter det så fikade jag, och det var ju väldigt onödigt nu när jag är sjuk och inte ens kan känna smaker ! Jag känner mig inte ens hungrig längre, väldigt ovanligt...
Man kan till och med se i mina ögon hur sjuk jag egentligen är, lite drogad sådär...
 

Yeah, so now I am extremely ill like the rest of Sweden and probably i will stay home from school tomorrow. 
Today I was at a meeting and later on I had a coffee, however it was no point with that now that I'm sick and can't even feel the taste! I am not even hungry anymore, very unusual...

You can even see in my eyes how sick I really am, a little drugged like that ...

 

 
 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback