Sjuk för länge

 Jag har varit sjuk sen i måndags och sjukanmälnde mig igår och nu har jag varit hemma i två dagar, för min del är det alldeles för mycket så jag googlade lite på hur man blir frisk snabbare och så hittade jag ett recept på den Italienska kycklingsoppan. Känner mig värre bara. Och att dricka te funkar inte heller, nä nu ska jag sova lite till.
I've been sick since Monday and reported that I was ill yesterday and now I've been home for two days, for my part, it's just too much so I googled a bit on how to get well faster and so I found a recipe for the Italian chicken soup. Feeling worse. And to drink tea doesn't work either, nah now I'll sleep a little.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback