Shoppingrunda igen !...och juste, hårklippning !

Idag klippte jag håret i hårsalongen CLIPSO. Det blev jättefint och det blev exakt som jag hade förväntat mig.
Mitt hår var så rakt och livlöst så nu är jag jättenöjd !
Efter det bestämde min syster sig att shopa skor så vi gjorde det och jag är även köpt en massa leksaker till min yngsta syster för att det snart är hennes födelsedag. Jobbig dag va ?

Today I cut my hair in hairsalon CLIPSO. It was really impressed and it was exactly as I had expected.
My hair was so straight and lifeless so now I'm really satisfied with it !
After that, my sister decided to shop some shoes so we did and I'm also bought a lot of toys for my youngest sister because soon it's her birthday. Tough day huh ?

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback