Frappe

Idag har jag varit igång hela dagen, eftersom att min syster kom hem från Grekland igår så hämtade hon en Lancome parfym.
Jag åkte och träffade Alex idag och vi åt kebab och efter det kom min syster och hon shoppade vilt nya vinterkläder. Eftersom att jag är helt inne i kläder blev jag helt galen och kunde inte sluta röra allt.
Efter shoppingrundan åkte vi hem och syrran gjorde en frappe till mig.
Shit ! Äntligen får man chilla lite hahah...
 Today I have been running all day, my sister came home from Greece yesterday so she got a Lancome perfume.
I went and met Alex today and we ate kebab and then i met my sister and she shopped wildly new winter clothes. I'm completely in to clothes so I got crazy and could not stop touching everything.
After the shopping trip we went home and my sister did a frappe for me.
Shit! Finally i get to sit down for a bit hahah ...

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback