Fint väder ? Fram med vattenpipan !

Jag fattar inte, plugg hit och plugg dit men det måste göras !
Sitter just nu med min bästa vän, vattenpipan och min hund Ikita.
Man kan se henne där i fåtöljen som en svart klump.
Fattar inte att hon sitter ikvar när det är så varmt.
Jag fattar ingenting helt enkelt.
 
I don't get it, homework here, and plug there but it must be done!

Right now I'm with my best friend, hookah and my dog Ikita.
You can see her there in the armchair like a black blob.
I can't believe how she still sit there when it's so hot.
I don't understand anything quite easily.

 

 
 
 
 
 

Kommentarer
Mikaela säger:

sv; åh, tack (:

2013-09-08 | 21:11:14
Bloggadress: http://mikaelabush.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback