En till dag...

Igår tänkte jag åka till skolan för att jag hade frisknat till lite från sjukan men hittade inte mitt sl-kort, letade och letade...fick förlustanmäla kortet och märkte efter att mitt busskort var lite gömd i plånboken.
Så jävla typiskt ! Märkte då att det inte var långt till att jag skulle sluta för dagen, så jag blev jävligt sur.
Men tänkte på den ljusa sidan, jag fick en dag till att vila + lördag och söndag.
Och eftersom att min syster åkte till Grekland igår så fick jag laga mat, det blev tacos och på kvällen blev det filmkväll med popcorn och cola. 
Och idag blev det också tacos till lunch, glad tjej !

 

Yesterday I wanted to go to school because I had freshen up a bit from my illness however I didn't find my sl-card, looked and looked ... then I'd loss notify the card and after that I noticed that my sl-card was a bit hidden in my wallet.
So fucking typical! Then noticed that it was not long of school for the day, I was so pissed.
But thinking on the bright side, I got a day to rest + Saturday and Sunday.
And because my sister went to Greece yesterday it was my turn to cook, i cooked tacos, and in the evening i had a movienight with popcorn and coke.
And today i ate tacos for lunch, happy girl !

 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback