Det är inte alls så dumt

 Livet handlar om att ha ett liv, men just nu har jag inget liv alls.
Folk bara tjatar och tjatar, eller nej det gör de faktiskt inte. Det är jag som gör såhär mot mig själv.
Jag lärde mig typ ingenting i grundskolan så nu pluggar jag med full fart om hela grundskolan och gymnasiet kan man säga.
När jag inte fattar något så måste jag läsa om grunderna som tar så jävla lång tid. Pluggar till midnatt hallå?!
Neej, neej tyck inte alls synd om mig hahah.
Men hade nästan inte tid att göra något idag, kom hem klockan fem och fixade bara hamburgare för att det inte skulle ta allt för lång tid. Stackars mig.

Life is all about having a life, but right now I have no life at all.
People just nag and nag, or no, they don't really. It's me who do this to myself.
I learned almost nothing anything in elementary school, so now I'm studying at full speed on all primary and secondary schoolwork.
When I don't understand anything I have to learn the basics that takes so damn long. Doing homework until midnight hello?!
No, No enjoy not feeling sorry for me hahah.
Anyways i had no time to do anything today, came home at five o'clock and made just a hamburger so it wouldn't take too long. Poor me.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback