Någonting att berätta....

Jag är ledsen för brist på uppdatering fast jag har faktiskt inte gjort ett skit de senaste dagarna för att jag har varit hemma helt enkelt.
Ibland är det skönt att bara sitta hemma och chilla när man går upp typ klockan sex på morgonen varje dag och fryser. Sen är det skolan, man blir bara så trött !
Och nu tror jag ju självklart inte att ni vill ha en massa inlägg när jag sitter vid skolbänken och har tråkigt...eller när jag är hemma och pluggar, same shit !

I'm sorry for the lack of update, but I really haven't done a damn thing the last few days because I've been at home.
Sometimes it's nice to just sit at home and chill out when you'r going up like almost six in the morning every day and freezes. Then there's school, i'm just getting so tired !
And I think that you don't want a lot of posts when I'm sitting at the school desk and just being bored ... or when I'm home and do my homework, same shit !

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback