Träffade Gessica igår som kom hem ifrån ITALY !

Jag träffade Gessica igår som kom hem från Italien för några dagar sen.
Kolla vad brun hon har blivit här är lite foton.
Bjuder på en video där jag chillar medan Gessica jobbar i sin trädgård, tur att man bor i lägenhet.

I met Gessica yesterday who came home from Italy a few days ago. Check out how tan she is, here are some photos.

Here is a video when Im chillin while Gessica is working in her garden, lucky for me to live in an apartment.

 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Haha du vet ju hur man dansar, man kan klart se det på videon. Vore inte dåligt ifall du la ut en dans video!
:))

Svar: haha tack så mycket, eller var det sarkasm ? Hahah får nog ta och göra det någon dag då jag känner för att skämma ut mig själv.
None None

2013-08-26 | 14:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback