Nya vinterskor

Igår köpte jag tre par vinterskor, idag får ni inte se så bra bilder av dem. Jag tänkte använda skorna närmare vintern typ i slutet av september. Då kommer ni få se hur skorna sitter tillsammans med min höst-och vinter outfit.
Alla skor är från Skopunkten

Yesterday I bought three pairs of winter shoes, today you'll not see very good pictures of them. I was thinking of using the shoes closer to winter, at the end of September. Then you get to see how the shoes sitting together with my autumn-and winter outfit.

All shoes are from Skopunkten

 
1
 
 
2
 
 
3
 
 
Sko nr.3 har jag redan använt lite, det är därför de ser lite smutsiga ut där bak, det är inte designen hahah
Shoe no.3, I have already used a bit, that's why they look a little dirty out in the back, it's not the design hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback