Nu börjar det igen

Jag har saknat skolan, jag är en tönt.
Nu börjar tvåan i gymnasiet och börjar 8:30 imorgon så måste typ vakna klockan sex !?
Att börja tidigt är jag inte glad över, jag har bara saknat skolan för att få tvåan överstökat. Tvåan är ju värst !
Vill se ettorna nu ! Fast jag tror att vi kommer få se dem nästa vecka ?
 

 

I missed school, I'm a geek.
Now second year of gymnasium begins at 8:30 tomorrow so I have to get up at six o'clock!?

I'm not happy about starting early, I have only missed school to get the over with the 2nd year.

The 2nd year is the worst!
Want to see the new students now! Though I think we'll be seeing them next week?

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback