Man måste veta deras gränser

Så...när jag var i stan med Alex och stod ute och rökte innan vi skulle åka hem så hörde jag tre tjejer prata. Ena gick därifrån och den andra sa "men jag skojade ju bara ", de skrattade åt tjejen som gick därifrån och sen så kom hon tillbaka och de pratade, jag hörde inte vad de pratade om men sen så skrek tjejen på sin kompis "men gå hem då!" Personligen tycker jag att om man är riktiga vänner så ska man ta hand om varandra och kunna varandras gränser annars är man inte en riktig vän.

 
So ... when I was in town with Alex and stood outside and smoked before we could go home, I heard three girls talking. One went away, and the other said "but it's just a joke" , they laughed at the girl who walked away and then she came back and they were talking, I couldn't hear what they were talking about but suddenly she screamed on her friend "but go home then! ". Personally I think that if you are true friends so you should take care of each other and know about each other's boundaries or else you are not a real friend.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback