Jag ursäktar

Jag ursäktar men, jag har haft jättesvårt att blogga eftersom att vi har halvdagar och därför får vi ganska mycket plugg och därför pluggar jag ofta när jag kommer hem istället för att göra någonting roligt som jag kan lägga upp på bloggen. Men i helgen ska jag hälsa på hos Amanda för första gången för att hon fyller år och jag kommer att få träffa hennes vänner. OCH ! Och, kanske hennes pojkvän också. Jag menar, vi har nu kännt varandra i lite mer än ett år.
Jag förtjänar det Amanda !

I apologize but I've had a really hard time to blog because we have half days at school and therefore we have pretty much homework and  because of that I often do my homework when I get home instead of doing something fun that I can post here on the blog. But this weekend, I'm going to Amandas place for the first time becuase it's her birthday and i'm going to meet her friends too.

AND! And, perhaps her boyfriend too. I mean, we have now known each other for a little more than a year.

I deserve it Amanda!


Jag och Hyab i skolan


 

Me and Hyab in school

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback